söndag, januari 21

Oh what a day!

....

Ojoj, ja e helt stoked ännu från gårdagen. Å så trött. Å sååå sjuk i kroppen!

Med så mkt kläder på, å gå omkring å kånka på kameran å väskan, de blir lite tungt det ;D

Men nu är jag iaf en erfarenhet rikare. Förvånansvärt lite folk med tanke på hur många platser som var bokade enligt ticketmaster... 

Nackdelen var kallt å dammig snö. Kölden fixade jag nog, hade såpass mkt kläder på mig, så var stundvis t.o.m lite svettig, men kölden bidrog till att skotrarna bara drog upp en massa damm istället för att sprätta lite häftig snö, så allt man såg var ett dammoln, tyvärr :/ De här e de resultat jag kan åstadkomma, men tyvärr ser ju resultatet väldigt redigerat ut istället... :/


Resultatet i lite större format


Men som sagt, många erfarenheter nyare. Som t.ex att kolla upp när på förhand ett mediapass ska ansökas om. I detta fall var det 7 dagar på förhand, å jag håka det 5 dagar före. Nåja, dock har jag snälla vänner som drar i lite trådar och fixar ett pass åt mig, det var nog tammefan guldvärt!

En annan sak, var att ha stenkoll på tider.

När Seb och han andra som jag inte kommer ihåg vad heter körde, sto jag heeeelt på fel ställe.

Nåja, ny chans om ett par veckor i kokkola, vi får hoppas på lite bättre väder då iaf!

1 kommentar:

  1. Anonym07:51

    De e ju riktigt bra, ju!
    Om du vill ha nån slags konstruktiv feedback så är det att mitt öga dras automatiskt till personerna i bakgrunden.

    B-O

    SvaraRadera