tisdag, januari 16

Mycket på gång.. !




....


Det måste jag säga! Och roliga saker!

De känns lite som att firman fått en raketfart sådär direkt från nyår, brukar stå rätt stilla vintertid, men nu e de lixom som att det finns å göra! T.o.m en del kundarbeten!

Det kanske bästa av allt var att jag fick skaffat en ordentlig... ööhm, vad ska man kalla det? Kalender, anteckningsbok, journal? Alltså ni vet ju hur en filofax ser ut, nå en liknande sån (men ca 5 gånger billigare, filofaxar kostar tydligen 61 euro på adlibris, å ja köpte en lite mindre variant för 100kr på panduro), samt en massa olika inlägg att sätt in, så nu får jag utformat min Firmabibel precis som jag vill ha den.

Enda "felet" var att den inte var a5, men ja tänkte ja testar å ser hur det funkar.

Har lite kundstuff att fixa ida, eller ska försöka få dom fixade idag. En kaffedejt med en kund är oxå på listan To-Do, kanske mitt största jobb denna sommar, roligt roligt!



Så att jo, det är bara att gasa på nudå, å se vart de bär! :) Snart ska jag dock gasa iväg på jobb ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar