lördag, oktober 7

D-day!

Idag.. !

Alltså seriöst, ja kan int säga D-Day utan att börja nynna på sabaton.. *himlar me ögonen*

Beo, jovars, men ja hoppas de inte smäller så högt iaf ;) Har du annars sett dokumentären om communityn?

Har inte riktigt hunnit bli nerövs ännu, men många timmar kvar. Min vilda gissning var att jag sku vakna kl 06 (vaknade 05.30), så jag sku nog ha tid å vara nervös iaf.

Beslöt mig för att inte städa kämppän igår, bara tvätta lite kläder, så jag sku ha nåt å fördriva tiden med idag. Nå, 2 gånger kom ja på mig själv att ja gick å städa å plocka lite efter renoveringen ännu. Förstås. Nåja, finns nog ännu lite ti göra, men inte så de räcker i 6h iaf :S

På månda kommer disponenten å granskar både vessan å fönstren, så efter det får man väl bektrakta det här som klart då! Bara rörmans som ska kom å lägg nå plastskydd över vattenrören (som ja säkert har skrivit om redan), men de pikkujuttu å de stör int mig nämnvärt. Dom e lixom uppe vi taket, så de e ju int sådär så att ja snubblar i dom direkt..

Lite i motsats ti #liveyourdreams så har ja gjort ett beslut. Fan va de låter drastigt när man säger att man gjort ett beslut, men jo, har beslutat mig för att sälja resterande hästprylar. Kommer inte att köpa nå häst nåmer, så onödigt å spara på en massa grejs. Så i moron kommer en hel del att koma efter grejjerna, å mer grejs ännu som ska sorteras å läggas ti salu. Skönt att bli av me lite stuff som bara tar utrymme.

Nåja, nu ska ja fortsätt me moriskaffe å spela lite spel! Senare idag, när "heila daan" ha vari, så kommer ni att få veta vad som hänt idag ;)

1 kommentar:

  1. Anonym07:32

    Jepp!
    Kollade dokumentären och blev riktigt nostaligisk. Så många som man glömt.
    beo

    SvaraRadera