söndag, september 24

Kamerapryttlar.. !

Jej!

Igår, eller ja, vettefasen när dom kommit, men igår hittade jag 2 paket på min diskbänk. Var ti kämppän i typ torsdags å letade, men kom aldrig att tänka på att kolla köket. Sist hade dom lagt mitt paket på tvättmaskinen, så de e lite svårt å hitta beställda paket. Alltså byggkararna. Posten lägger dom fint upp på 2 klädkrokar på väggen i tamburen, så där e de lätt å kolla när man fått räkningar osv.

Nå, anyhow, så fick ja mitt 95mm filter å min fjärrkontroll ti kameran nudå! Fjärrisen funka upperligt, hann testa lite igår. Filtret.. var lite av en besvikelse. Måste testa lite flera gånger, meeen..

Efter min fotokurs skapade jag en grupp där jag ger utmaningar åt deltagarna för att fortsätta utvecklas, å en utmaning var "floating water" som jag själv kallar det, alltså med lång slutartid. Det här har jag int idsta prova på när jag inte haft nån fjärris, fast man kan ställ in självutlösaren, men hade lite extra tid igår innan en shoot, så passa på att fara å testa då.




Lite olika slutartider på dom 2. Jaja, de här var bara ett snabbt test för att kolla, å grymt nöjd me fjärrkontrollen! Så den var värt sina pengar iaf!

Nåååja, nu dags för annat, innan ja fastnar här på riktigt... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar