lördag, maj 20

Aliens...

.. Jepps. Så kan man säga att jag känner mig!

Marie hade lagt en mask åt mig på prov, så ja lyxa till de ikväll nudå å testa den :D


Säkert 15 år sen, om int mer, som ja ha haft nån såndär typ av mask (DL har nog nå overnight mask, men dom e int riktigt på samma sätt), å herreminjesusihimelen va man kan vara lättroad. Börja garva, insåg att de inte gick, börja garva ännumer... ! De va helt sinnessjukt hur stelt fejset blev :D

Nå, de bästa av allt va att ja blev ju faktiskt len som en babyrumpa i fejset efteråt, inte heller så röd som ja trodd att jag sku bli. Min "psoriasis" (nej, jag har fått diagnos seborroiskt eksem, men ja tror nog mer på psoriasis) gillade verkligen masken, så funderar nog hårt på att beställ hem denhär! Hade fått ett litet prov av en mjukgörande creme oxå, som luktar riktigt gott, som jag smorde in fejset med efteråt, den borde jag oxå beställa efter, tror händerna sku må bra av den. Händerna brukar iiiinte riktigt gilla att jag använder de där würthns tvättmedlet, torkar ut så förbannat :S 

Nä, men jag ska nog helt ärligt säg att jag e riktigt positivt överaskad. Jamenar, ja känner ju min hud, å ti få en såndär effekt av en mask... Kanske jag inte direkt hade räknat med.. Alltså jo, klart ja räkna me att de sku bli bättre, men.. sådär.. bra? Av en gång? 

Nåja, nu ska ja börja tagga inför Fin-Sve matchen :D Tyvärr tror ja ju nog att finland åker på spö :/ 

1 kommentar:

  1. Anonym08:11

    "...och Lots hustru vände sig om och beskådade Sodom och förvandlades till en saltstod."


    B-O

    SvaraRadera