söndag, januari 29

Sådan dag...

.. Hade lite hoppats på strålande solsken där ute, men tji fick jag.

Så istället jobbar man såhär.



Det här är bara i testskedet ännu, därav garnnystanet.. 😁😁 Och det lite harmliga är att mitt soffbord har blivit rätt transportskadat, så tyvärr finns de lite blemmor här å där 😒

Testat lite olika saker nu, direkt light, "softbox", direkt blixt å diverse annat, inte riktigt nöjd med resultatet ännu. Men det är bara att fortsätta testa! Ett vitt lakan är ju nåt man ska införskaffa här så småningom oxå, konstaterade jag rätt fort.

Skulle gå igenom bilderna å köra dom genom redigering å se om ja lyckas förbättra nåt, men sen råkade jag se att moderskeppet har gratiskurs (tills sista denna mån!) om friläggning, å de e nåt jag fullkomligt suger på, så nu blir det att försöka lära sig det!

Om jag hinner å och ifall jag orkar, så blir det plättkalas här idag. Men var tänkt jag sku göra en supergod knackkorvsås oxå, så får la se om jag hinner och orkar med bägge.

Så att jo, sådant idag. Nu fortsätta med onlinekursen! 😎

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar