tisdag, september 13

Wait, whaat?

....

Plötsligt händer det... Plötsligt händer de att jag ändrar layout i bloggen! Kära nån då! Tror inte jag rört layouten sen jag skapa denhär bloggen, å de börjar ju bli ett tag sen. Fick ett plötsligt infall bara å fundera om jag sku försöka bli en seriös bloggare, men nää, det kommer jag inte att bli ;) Har inte tid och ork att lägga ner den tid som krävs för att det ska bli nåt vettigt, jag fortsätter nog i samma stil som förut ;)

Var in till förnyade Marks & Rosengren igår, dom har ju flyttat till större utrymmen, å ack vilket himmelrike. Som väntat. Köpte mig ett par björk rundstickor, tänkte jag sku testa på det, å se hur dom känns i handen, inte helt tokigt må jag säga. Ett annat alternativ var Addi som har riktigt lätta stickor, var nån som stod där brevid som sa att dom e en stor favorit, men ja tänkte ja testar på björk nuförst, så får vi la se sen om ja testar på Addi-stickorna oxå.. !

Förvåningen var rätt stor då jag noterade att den där linan mellan stickorna rätade ut sig rätt fort. På novitas vanliga metallstickor, får man ha dom i hett rinnande vatten å spänna ut dom för att dom inte ska krulla ihop sig igen.. !

En liten preview på ett av mina snabbprojekt å nya stickorna.



Å jo, jag vet, jag borde ha nån bättre bakgrund än mitt träiga kantstötta skrivbord... !

På tal om bakgrund, så nej... NEJ.. jag blir så trött på mig själv... Nu tror jag att jag har.. 5 projekt som jag funderar på till firman. Seriöst? Okej, ett av dom kan jag nog tänka mig att lägga sist på prio-listan, 2 av projekten e lite bättre å lite mer strukturerat. Ja alltså, själva ordet bakgrund  har å göras med ett av projekten ;) Eller fan, 2 av dom egentligen... ! Eller alla, hur man nu ser på saken haha!

Nåja, de e lite för tidigt på moron för att fundera på såna saker :D

2 kommentarer:

  1. Anonym16:29

    http://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/han-tar-emot-krangliga-patientgruppen

    SvaraRadera
  2. Anonym16:29

    http://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/han-tar-emot-krangliga-patientgruppen

    SvaraRadera