måndag, september 5

På gång!

Nu vet ni, nu e jag på gång... (tills ja somnar..!)

Nu har jag tagit åtminstone ett steg närmare alla planer jag har funderat på hahah ;D

Det mest avgörande har jag dock inte fått inte fått gjort heller, å de e inte så svårt, men de va de där att få tummen ur... !


Känns lite sådär nu som att jag har så miljoner tankar å miljoner saker ja sku måst göra, eller måst å måst, vila göra, så att risken finns att jag snart glömmer nå. Sku måst laga ett schema åt mig vilken dag jag ska göra vad, var å när, så jag sku få nå struktur.

Den listan kan visserligen göras oändlig, men... Man får väl laga nå sorts prioriteringsordning. Grymt enkla saker, som att fara å kolla på tyger, skriv ett mail, så inte mkt som varken e resurs- eller tidskrävande.. Men som sagt, relativt mkt att komma ihåg!

Vad jag har gjort idag, är att kastat ihop en liten enkät om det finns intresse för en fotokurs... Så den får den som är intresserad gärna fylla i här. Man kan endera göra den anonymt, eller om man vill, uppge namn å kontaktuppgifter så deltar man i utlottningen av en 1h fotoshoot! :)

Sen, om de verkligen blir av nåt, det återstår att se..

Något som jag definitivt borde göra snarast är att införskaffa en ny kalender. Gillar inte helt hundra den jag har nu, för småa rutor att skriva på. Men vet inte om nästa års har kommit ut ännu?

Nåja, kanske jag sku ta det som morgondagens projekt? Att skriva listan? Eller jaga kalender? Håhå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar