måndag, juni 13

Men jestas!

... hade ju heeeelt glömt bort att uppdatera efter helgens bravader.

Korta versionen: BÄSTA HELGEN EVER!

Långa versionen: Håhå, var ska jag börja?

Kom dit på fredakväll nog, knäppte 2 cider å gick å la mig typ halv 1 tiden eller nåt sånt. Vaknade relativt tidigt på lördag, kokade kaffe åt mig å njöt av livet. (Sov som en jävla kung alltså!)

9-tiden for jag å betalade in mig, å strosade runt lite på området å snacka me folk man kände, sen vi 10, ställde jag mig ti vägkanten för att fota konvojen.

Resten av dan så rålla man på lite fram å tibax 4-5 tiden for jag ti husbilen å grilla lite käk åt mig, sen tyckt kaj jag sku kom över ti hans husbil å då börja man korka då.

Nåjo, från å till, mkt snarvel, mera cider, happywine (och jo, dom fick bevisat att jag börjar skratta som fan av det), nya bekantskaper, seamans, minttu, öl, nånting odefinierbart utspätt med lonkero (tack tom... ), å sen va de kört för mig ;D

Fyfasen va dålig jag blev av de sista, gick fort som fan då.

Kom mig så långt som bakom husbilen å stod å hängde där, kaj försökte desperat få i mig vatten.... Stod å hängde me huvet neråt när jag hörde nån komma som började snacka med mig, (vågade inte lyfta på huvudet), men... lustigt nog när personen sa "Do vejt int na vem do talar me?" så visste jag exakt, fast jag aldrig nånsin hört ljudet på denna person, eller ens sett honom irl, då han annars bor i sverige... Jävligt förbannat surt att jag missade honom :(

Halv 12 palla jag inte nåmera å fick ge upp helt enkelt... Å man missa snowstorm :(

Det bästa var dock att det var nån som tyckte att han saknade mig, så han ringde 2 gånger på lördan bara för att snacka lite... Första gången var jag inte så full, andra gången var jag sådär måttligt full, tror en viss nån hade lite roligt åt mig. Iaf skratta han väääldigt möe :P

Sönda morron så kokade jag en panna kaffe, å vi satt flera st utanför Råkle (jag var enda som hade bord ute), Damskata kom me smörgåsar å Kaj grillade korv senare! Folk kom å gick å det var riktigt trevligt.. kaffepanna nr 2 gick åt sig oxå!


Bästa gänget! Kaj (knut 1), Matias (knut 2), Snårba, Groosin/FaffDaff, Klemets, KaNoonen, Christine, Gullberg, Mikaela, Frostdahl, Mikael (knut 3), Tom, Fossin. Danny hänger på Daffy å framför är Robin å Patti.

Tack å förlåt, vi ses igen nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar