fredag, juni 17

Ladda...

.... Är nog dagens tema. Har laddat strömkällan, laddar handsfreen, laddar kaidaern, laddar telefonen, ska ladda över musik på stickorna, ladda över foton från kameran, ladda kameraakkuna... å ja, husbilen laddas den oxå!

Tyvärr har jag dock inte riktigt hittat min egen laddning, utan tappade gnistan helt å hållet :( Tackolov köpte jag 2 flarror happywine, kan nog hända en behövs redan ikväll!

På tal om att ladda, så när jag köpte nya datorin, så var mitt minimikrav 4 usb-portar på framsidan. Tror ni dom räcker nu just? 2 är vanligtvis konstant upptagna pga externa hårdskivorna, den ena har jag faktiskt kopplat bort nu, för att kunna ladda 3 devices samtidigt... (Vad heter devices på svenska?)

Så i väntan på att nån av dom 3 som laddas nu ska bli färdiga, så får jag sitta å vänta me att ladda över musiken på stickorna... å fotona...! Iofs kunde man ju passa på att springa genom sprinklern i väntan på det... Känns som man sku behöv tvätt bort ett par kilon skit...

Har varit lite bitter å nere idag, men det beror nog på vädret. Är så förbannat lustigt hur mitt humör svänger radikalt beroende på väder.. ! Alltså att man blir trött av dassigt väder, jo, jag förstår, inte e de ju konstigt, å lika att man blir på bra humör av skönt väder. Men då nån viss typ här bli lixom extrem åt bägge hållen!

Knappt så bra musik har funkat på mig idag heller, å då e de usligt!

Jonä, lika bra å spring genom sprinklern, så har man de gjort iaf. Om man ska lyckas kom sig iväg redan ikväll så... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar