fredag, juni 10

Höjden av irritation....

... Somnar halv 2 ish, vaknar 05:10.

Vet ni hur irriterad jag är? Hade gärna varit utvilad inför helgen, för den lär nog bli tung ändå!

Idag blir det packa husbilen, handla förnödenheter, instruktioner av husbil... å sen får man la se då om man far redan ikväll eller om man far i morgon.
På ett vis hade de ju varit roligt att åka redan ikväll, men vet nog att jag inte kommer att orka länge, å hade lite fantiserat att fota konvojen när dom kommer i morron. Sen kan man ju visserligen sova i morron på dagen, borde ju inte vara några problem...

Tur att man har ett relativt bra spritlager, lite till behöver jag väl handla för att vara på säkra sidan, men borde ha åtminstone 2 vinflarror + en massa cider, å en 6-pack öl i värsta fall!

Ja, man kan inte säga annat än att det kommer att bli en väldigt spännande helg.

Tog den här bilden för ett par dagar sen, å ja jösses ja, nog är det ju en viss skillnad nog från när man började gymma januari 2015 nog. Nå nog ska väl -tusn kilo måst synnas nånstans nog!


Det bästa, som jag inte hade insett förrns jag tog den här bilden... Kolla fan "bakbensmusklerna"...! Alltså musklerna på baksidan av låren.. Härkkas, ja visste inte ens om att jag hade såna...! Men det är nog tackvare allt klättras upp å ner ur lilla röda! 

Har nog gått upp ett par kilon nu sen jag var sjuk, men jag tänkte, ääh vafan. De e sommar å jag älskar grillkorv å potatissallad, vi tar de pånytt sen till hösten. Skitsamma sålänge man inte går upp alltför mkt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar