lördag, maj 14

Öppet hus!

.. Snart, nämligen den 22a maj, hos Tm:i Marie Sundman vid Lagmansgården i Östensö! Kommer att finnas där å erbjuda fotografering å representera min firma.. !

Jag har så myki att göra fortfarande, så de e nästan ett stressmoment. Morgonen började med att jag, 10 minuter efter uppvaknadet, ropar "jamen no va he ju satan!".... Så blir det när man är alldeles övertrött...

Ögonen tvinnar i huvu, å jag sitter å funderar på alla tusen miljoner saker jag sku måst få gjort. Jag har åtminstone fått testat handsfreen på örat, å de verkar som den kanske hålls där! Blir nog test på måndag! Besvarade sen ett pm av en potentiell kund oxå. Så 2 saker kan jag checka av iaf... 2 av dom enklare å mindre tidskrävande sakerna... Hmmh..

Helst sku jag gå tibax å sova, men vet att jag inte somnar ändå. Det slog mig faktiskt att jag tidvis brukar ha sånhära perioder, då jag inte får nån sömn, trots att jag e dödligt trött. Sku va kul å veta vaför...

Jag kan ju förstå om det beror tex på stress, prestationsångest, värk, sorg.. bla bla bla, men inget av dehär har jag. Jag e betydligt lugnare än jag varit på länge... Stressar inte ens upp mig över pengar... Å då e jag rätt bra på att stressa upp mig över småsaker.. !

Nåja, tog tag i saken å började redigera fakturamallen, å precis när jag e klar å ska konvertera den ti pdf, tror ni fan int sonera tycker vi ska uppdater nå? De kommer varje lördag, men de e nåt såntdär som min bror måst fixa... Så det betyder att jag inte kan öppna nya websidor förrns jag går ner å startar om modemet -.- OARGH JAG BLIR SÅ TRÖTT.

Kaffeglaset har jag försökt dricka ur redan 2 gånger, trots att det är tomt. Vanligt fenomen när jag sitter å "kontorsjobbar". Lika snopen blir man varje gång.

Sku måst få iväg mailet med fotona, eller ja, iväg onedriven med fotona, så kunden får dom. Och det hakar upp sig på fakturan.. som hakar upp sig på pdfen.. som hakar upp sig på modemjäveln. Som sagt, jag blir så trött.

Sen tror jag faktiskt jag bara har redigeringen kvar... Tror jag... ? Sku jag ha sån tur? Men iom att jag inte längre fotar i jpg+raw, utan bara raw, så tar det ju en sin lilla stund att processa dom.

Kanske det blev dags för kaffe nr 2 nu. Jeps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar