lördag, maj 7

As I said.. Ruinerad!

Japp... dit försvann en ca 300 euro sådär bara...!

Var igår å köpte schampoo, balsam + nå såndär.. miracle juttu, alltså typ en packning + en concealer, eftersom min YSL hade kastat in handduken förra gången ja sku ut... (dom tar tydligen slut på en gång.. int ens minsta förvarning)...

71 euro...! För 4 saker... ! Okej, concealern var visserligen Sensai, å jo, jag vet, jag brukar inte ha de billigaste sminket bla bla bla...  Å hårprodukterna jag köpte, så har jag tidigare testat ett torrschampoo å leave-in spraybalsam, å tro't eller ej, men de fungerar i mitt hår. Första gången i världshistorien jag har hittat nåt som ger mitt hår lite volym. Iallafall i 5 minuter..  Så hårprodukterna var nu av samma märke som jag tänkte testa på å se hur de blir.

Idag då... 1 bh, ett pack med 5 strumpor, trosor (tag 3 betala för 2), 55 euro. Som hittat. Okej, visserligen hade jag ett 30 euros presentkort på det, så de sved ju inte så himla mkt. Men 55 jävla euro?

Gick hastigt in ti Cosmetique oxå, behövde ju som jag nämnde i mitt förra inlägg, ny ansiktstvätt samt en precleanser å så köpte jag ansiktswipes oxå som ja endera lägger i lilla röda eller i bilen (man blir otroligt skitig i trynet på jobbet.. speciellt nu på sommarn me allt damm...)... 120 euro!

Blev köpt några linnen oxå, dom svarta jag har e så slutnötta, å brukar ha dom på jobbet, så några såna blev inhandlade oxå, dom var visserligen från halppis, så rätt billiga.

Önskar så att jag inte sku vara sånt förbannat märkesfreak, å då e jag ändå betydligt bättre nu än va jag var för 7-10 år sen, herregud ändå. Då var det Peak, det var Gucci, endast Guess väskor, plånböcker, smycken, Gant klocka, D&G armband osv... Jag som grinade som fan när jag äntligen hittade favoritlooken på en D&G klocka (för det förmånliga priset av 379 euro) å den inte fanns i silverfärg utan bara guld...


.... Och där kom det 7 års olycka... Sminkspegeln kraschad i golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar