tisdag, mars 22

På gång...

.... är väl det mesta, förutom jag.

Är så ruggigt trött å genomslut, så det ska faktiskt bli lite skönt med påskledigt. Vet inte riktigt varför heller, sovit hur bra som helst dom senaste nätterna...

Pappren på firman blev inskickade idag, så om 3 veckor borde det vara på gång. Var en viss typ som hade lite brådis med att ja sku få igång firman, jo Marie, jag syftar på dig ;D

Lördagen kommer förhoppningsvis att bli riktigt bra. Tävlingar på dagen, å sen på kvällen iväg till sesam å käka me dom närmaste polarna å fira födelsedan. Ja, å ifall nån tycker dom sku behöva ge nåt, så e de pengar (som går ti kameran) som mottages väldigt tacksamt ;D

Jag vet seriöst inte vart denhär månaden har försvunnit? Jag tycker fortfarande att vi är i början av mars, men den e ju fan snart slut. Februari kändes ju som 7 fati ååre däremot.

Visserligen e de nog rätt kul, fr.o.m 1 maj börjar min utomhussäsong på allvar, så det ser jag fram emot! Å oj va ja sku ha vila ha nya kameran tills dess, men.. nä :( Sku ha vari så smidigt ti få ha 2 kameror istället beroende på vilket objektiv man vill använda, för på en hoppbana så hinner du inte byta objektiv ;D

Nåja, nu ska ja fortsätta glo på den 8-delar långa dokumentären om första världskriget som jag hittade på tuuben. Ha de gött!

1 kommentar: