torsdag, december 24

Snabbis...

... Blir en liten snabbis dehär, men för långt å för ointressant för att jag ska skriva det som status på fejjan ;) Iofs, när har jag börjat bry mig om va folk tycker om de ja skriver? Min sida e min sida. Piste.

För det första, ålderskris de luxe. Inte för åldern i sig, utan för att man känner sig själv så förbaskat, obehagligt bra.. ! Förra helgen ojade jag mig att jag inte hade hunnit paketera in allt. Morsan sa bara "nåå, de kommer flera dagar"... Just de ja.. Men nu är det såhär, att jag fick paketera in sista paketet i nästan sista minuten! Steg upp kl 7, ska vara 8-tiden hos kära bror.

Så, där ser man, de va lixom 100% gas direkt man kom upp ur sängen.


För det andra.. NÄR har det hänt att jag varit ut och 1) INTE GÅTT PÅ KROGEN, 2) Slutat dricka i tid?

Herregud, det har väl inte hänt sen 1800-kall nångång? Och okej, krogen hade faktiskt stängt. Så vi hade ju inte direkt några alternativ. Men en pub-runda kan man säga att det blev iaf, med Black Sheep, O'learys å sen Friends. Å framförallt, så roligt å träffa gamla vänner, som jag inte sett på en halv evighet å lite till. Nu snackar vi alltså barndomskompisar från lågstadiet, samt tonårskompisar.

Hoppsan, 07:55, dags att hink i sig kaffet, dra på sig kläderna, fräsha upp sig lite, å tjohooo iväg ti bror, fru å Melwin <3

1 kommentar: