fredag, september 18

Modell sökes.

.... Tror det var en intressantare rubrik än "Fredagsfunderingar", trots att de e det som de egentligen e, och nu rådda jag helt bort mig i den meningen! ;)

Men jo, fredagsfunderingar.

Hösten börjar visa sina finaste färger nu, å har en liten idé i huvu som sku va lite intressant att prova på. Har sett ut 2 platser där jag sku vila pröva detta för att se om det blir ti nå. Vet inte alls om idén funkar...

Den ena är en man, ganska rejält sminkad å påmålade tatueringar (om modellen inte har många sen tidigare), och sminkningen gäller bara om det passar modellen ifråga. Är ju själv verkligen inte förtjust i sminkade karlar, endas Brolle som passar i det. Nåja, handär sångarn från .. eeh.. Öööh.. Ni vet handär! ... Dead by April! Han längst till vänster är en som jag faktiskt tycker passar sminkad..


Och Brolle... (oj han e så mums!)



Nå, de e nånting i stil med det här, i en "romantisk" miljö, det är alltså frågan om kontraster jag sku vila testa på. Det här *peka neråt* blandat me de där *peka uppåt*.


Vet inte om de sku funka, men sku va kul å testa. Och förstås med en rejält sminkad kvinnlig modell oxå. Typ me lite sånhär attityd..


Nu är det ju dock de lilla problemet att jag verkligen inte är nåt pro på varken sminkning eller hår.. Så då sku man måst fixa en sån typ oxå. Men jo, förbaskat kul sku de va å testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar