fredag, augusti 14

Hmm....

.... Alltså vad jag blir bitter.


Helt på riktigt.


Av vissa omständigheter så hade jag kört lite annan rutt idag, å därmed kom lite senare än vanligt till Kära Hetings jobb. Alltså på de viset har jag inga bestämda tider när jag ska vara var, utan bara det blir gjort.

Å så får man höra "Jaa, jag undra nog vart du hadd lämna.." Jaha. Men tack som fan. Strö salt i såren då. För i helvete.

1) Sluta vara så pratglad å trevlig
2) Sluta säga såndära saker!
3) Sluta kom dit så fort jag kommer!
4) Sluta hjälp mig!
5) Sluta ställ en massa frågor!
6) Försök int lära känna mig!

TACK!

Nej, som vanligt är jag inte så bitter som jag låter, fast lite bitter nog. De e såntdär... Hur ska man nu säga, se men inte röra, serverat på silverfat osv osv, you get the point.

Och jag vet ju att dehär inte är nåt övergående :( Alltså att jag ska dit, å att han är där :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar