fredag, augusti 7

Del 3...

... Vilken besvikelse!

Jag som hade hoppats på något roligt, men tji fick jag. Alltså jag tror inte seriöst att det här blir till nåt, utan det är ett roligt tidsfördriv. Det är alldeles för bra för att vara sant, jag bara väntar på "Men":et...  Men som sagt, nåt att roa sig med sålänge... ;)

När jag kurvade in, så stod en bil där å lossa, så jag fick vackert vänta. Hoppa ur lilla röda å tände en cigg medans ja väntade... Den andra last(a)bilen (hör på lars vegas trio om ni vill veta om lastabil) åkte iväg å jag backa till... Någon viss herreman, nämligen Kära Heting visste ju nog att jag var på väg, men ändå råkade man stå å se ut som man inte alls visste att jag var på intågande ;)

"-Jasså, du e vaken såhär tidigt?" :D Jodå, iddes inte säga att jag stiger upp 05:15 trots att jag börjar 07, behöver ju inte idiotförklara mig ännu iallafall ;)

Men här sluta det roliga, när en av hans kolleger dök upp, så det blev väldigt svalt plötsligt (nånej, inte så svalt, men inget roligt smalltalkande). Bara ett kort konstaterande att det är bra att jag kommer in, å en frågande jag som säger "-jaha?", för att joo, dom skulle nog annars ha fullt där... Hmm.. ? Men... Jag ska ju in ändå? För dom använder inte tunnorna på utsidan.. ?

....

Hade i ärlighetens namn sett fram emot nåt roligt, men :/ Sådär är det. Det kommer flera dagar, det vet jag med 100% säkerhet :]

Jaha, jaja, nu fastnade jag på tuuben å lars vegas trio.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar