tisdag, augusti 4

Del 2.

Hade fått i uppdrag av Marie att ta reda på 2 saker. Vem han är, och har han ring på fingret.


Tyvärr hände det lite tokigheter en timma före jag såg honom idag, så... Nej jag vet fortfarande inte vem han är, å han var för snabb med att dra på sig handskarna, men jag tror inte jag såg nån ring på fingret iallafall ;)

Vad som är riktigt bedrövligt, å vad som gör mig förbannad, är att .. Ja.. det är som att gå in i en dimma när jag kommer dit. Jag kommer inte ihåg vad jag sett, jag kommer knappt ihåg vad som sagts, å jag kommer inte ihåg hur fan han ser ut! Hur jävligt är inte det då? Allt går lixom i ultraspeed på nåt vis, snabbspolning! Bwah.

Det jag åtminstone vet nu är 1) han har snygg frisyr. 2) Han har hund! (jej!) 3) Han var inte på Scorpions. 4) Dom ska ha dit en kontt. 5) Nej, lastbilen krånglar inte, de e jag som glömmer å lägga på pressen ibland... (Wonder why?)

Allt det där sker på 3 minuter. Ungefär. Okej kanske lite längre då, men det känns som 3 sekunder.

Dock kvarstår ju dilemmat, jag vet ju inte vem tusan han är! Å hur ska man få reda på det sådär helt random? Vadå, sträcker fram näven "Tjena, btw, jag e hanna, kvem je tu?" Näe, de går ju inte riktigt för sig.

Tror jag ska försöka andas nästa gång, å se om de sku lyckas bättre. Försöka få tiden å gå liiite just långsammare så jag hinner uppfatta nåt.

Jaja, tror jag ska dit ännu en gång den här veckan, så man får väl se då hur det går ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar