onsdag, juli 22

And so i did it again...

.... Vad jag riktigt gjorde, vettefasen, tyckte bara rubriken lät bra ;)

Får ju börja akta mig nu, så jag inte uppdaterar alldeles för ofta ;)  Som förr i tiden när det blev (skrev nyss bälev?) minst ett inlägg om dan ;)


Var å fota lite motocross-tävlingar ti spituholmen igår, riktigt kul! Debbie hade sagt ja sku ta med mig varsel-väst (blev dock jackan), så sku ja få stå på annat ställe än övriga publiken, å de tackar jag för! :D

Helt okej foton, men inget riktigt wow-foto :( Försökte på det här med rörelseoskärpa/panorering, men vafan jävla svårt å få till :S Försök nu sen få en megaskarp hoj, snurrande hjul, å megaskarp sand som sprättar bakom? Jomenvisst, alla dagar! Usch, nu började jag bildgoogla, å blir ännumer bitter :S

Nog har man ju jävligt mkt å lära sig ännu (å utrustning att köpa) innan man når den här nivån :( Så dit for mitt goda humör nudå. Vafan lära vi oss av detta? BÖRJA INTE BILD-GOOGLA!


P.s.. denhär bilden har ingen rörelseoskärpa/panorering..




Den här har..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar