måndag, juni 15

Ååååh..!

Som tidigare nämnt, så händer det väldigt väldigt mkt just nu.

Otroligt många roliga saker, å jag får inte riktigt nån ro. Men det är bara att försöka ta ett andetag åt gången :D

Först å främst så har dom åkt nu, bror och fru, så jag bor tidvis i deras hus och är hundvakt :) Mer om den informationen sen när det är officiellt ;) Men ni får ge er till tåls ett par veckor ännu. Några vänner har redan fått höra det, men har inte sagt det officiellt ännu :)

Sen... Var å fota lite sådär kravlöst ikväll å OJ va skönt det var. Lustigt nog blev de bättre foton än på länge! Alltså helt otroligt. Jag hade fel läge på objektivet inställt, iso-talen var lite höga på nåt foto tror ja, å jag sket fullständigt i att jag fotade lite motsols mellan varven, kollade inte var fokuspunkterna var, å körde nästan fullzoom mellan varven (trots att jag vet att det blir oskarpt med objektivet). Riktigt skönt att fota kravlöst!

Ja... Sen alla nya vänner jag fått/träffat på på senare tid, det ger mig ny energi! Så roligt med nya vänner!

Mycke fotografering på gång, å inte nog med det så är det så roligt å få höra via omvägar att folk gillar mina foton! Att det har frågats efter var jag laddar upp dom osv! Tack Sussy! Det ger verkligen en liten boost när man själv varit missnöjd med dom ett bra tag å det int riktigt har "lossnat"... Nåja, nog är det alltid nåt wow-foto, men ... man vill ju öka den där procentuella delen av alla wow-foton, ni vet, ta ett steg längre. Känns lite som jag trampar på samma ställe :/

Kärlekslivet, ja det vet jag inte riktigt var det är just nu, känns lite som de e för mkt på den punkten oxå :D Allt hände lixom så.. överumplat.. Nu har det egentligen inte hänt nåt speciellt, än just det, det där väldigt obvious.

Och till råga på allt, så ska JAG på western-kurs på onsdag! Herrejösses! Ska testrida både Flamenca å Hispano i morron å se då vem det blir på onsdag :D Jag som inte suttit på häst på 2-3 år! Men va, klart man måste prova på det oxå! Såg ju deras kurs (alltså Axels å Rebeccas) i vintras vid FäR, å det såg så himla intressant ut!

Så ja, det ÄR mkt på gång nu, men jag sitter ändå med ett leende på läpparna! :D Tack alla kära ni som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar