söndag, mars 8

Virka, sticka..

....


Solen skiner, 7,5 grader ute, vårkänslor i överflöd, intressant film på netflix, kaffet är gott, å stick-/virksugen som fasen! :D

Mams hade köpt hem lite (!!) garn åt mig från Rusta/Ica, å nu sitter jag å grubblar vad jag ska hitta på med det. Mössor å halsdukar börjar bli lite för sent för, amigurumi har jag testat på (å har en påse garn till det)...

Har alltså många idéer men kan inte riktigt bestämma mig..  Dessutom sku jag vila fara efter loomringar ti halppis, såg att dom hade ett set med olika. Jag sku kun spinna lite, jag sku kun göra nåt av det jag redan spunnit, jag sku måst sortera garnerna igen in i hyllan då ca hälften ligger på skrivbordet..  Jag sku kun dra upp några ufon som jag vet att jag inte kommer att få klart...

Dilemma dilemma. Blir att glo bland dom miljoner mönster på Ravelry :D

Hade ett riktigt trevligt nästan 20 minuter långt samtal inatt oxå, sen var det svårt att sova efteråt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar