tisdag, mars 10

Vårdepression eller pms?!

.. Ja ibland är det fan inte lätt att veta.

Jag brukar få en släng av vårdepressioner, mellan dom tider då jag inte är hyperaktiv av vårkänslor. Seriöst, våren är jäkligt tung tid för mig, mkt rent fysiskt. Vem fan skulle inte vara trött efter 3 timmars studsande på stolen?!

Idag lider man av extra mkt vårdepression. Pms, ösregn å huvudvärk, knäcker vilken kvinna som helst! Anna vet f.ö oxå vad som är på gång, och med hennes sprall-iihkar, så lyckas hon åtminstone få mig på lite bättre humör..  10 days and counting. Vi kommer så att sitta å skratta åt detta i sommar på hennes balkong när vi sörplar vin i solnedgången. DET om nåt är livet!

Gymmet har gått helt åt helvete. Måste försöka ta en ny start här snarast möjligen, rådgjorde med dom där som kan lite bättre, så ska försöka med mera vätska. Blir alltså riktigt dålig efter träningen, så nu har jag haft en veckas vila igen. Visst, vila är bra, men med dålig sömn å trött å gnällig, så är det inte så stor nytta med gymmet, sömnen är de facto väldigt viktig den oxå. Och framförallt e vilan bättre när man faktiskt har kommit igång ordentligt, vilket jag kämpar med ännu. Läste nånstans att det tar 21 dagar innan det blir ett beroende! Förmodligen på raken då...  Så jo. Ny start!

Var efter sånhära knitting looms idag oxå, mest på roligt då. Jag föredrar nog att sticka på riktigt, det går lixom så mkt snabbare. De här e ungefär sådär som spol-stickning, men modell större... betydligt större...


Åh ja, nya telefonen e ja väääldigt nöjd med... <3 Så jäkla bra å skönt å ha en telefon man trivs med!

Ja, väntar så tills jag kan berätta min lilla hemlis... OM jag nu berättar det ;) De får man se sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar