fredag, mars 27

Frustrerad..

... 2 gånger nu har jag försökt skriva blogg å de har inte blivit ti nåt, så får se nu, 3e gången gillt då?

Är riktigt pms:ig, pissmärrig, irriterad, bitter å allt jävla tänkbart inom den kategorin.

Det började med i morse att jag vaknade trött. Okej, de låter ju helt normalt, men vi säger såhär då, fullständigt DÖDSTRÖTT, outvilad. Längesen det har hänt nu, men förstås i morse då.

Det här betyder att trots att jag dricker mitt morronkaffe så vaknar jag inte å, ofta runt 11-12 tiden får jag ge upp då jag nickar till i stolen, å får gå å sova ett par timmar. Sen blir ju dagen sällan till nåt efter det.

Men det jag är mest frustrerad på e varför livet orkar jävlas hela jävla tiden. Ja, det är studierna det handlar om, men jag blir så trött. Med min otur kommer det att ta ca, 7-8 år innan jag e klar med det jag vill. Kan ta ännu längre om jag måste vänta mer än 2 år innan ja kommer in på utbildningen.

Vet ni hur jävligt det känns? "-Men vadå, det är väl bara at.. ?", näe, de e inte så bara att inte. Skulle de vara så bara att, så sku jag ha gjort det redan. Det som jag har funderat på i snart 1-2 år hur jag ska lösa det... När flytta ja hem?! 2013? Så jo, sku jag ha haft en lösning på mina problem, sku jag nog ha åtgärdat problemet redan.

Eller ja, en endaste lösning finns det. Men det kräver att jag hittar ett jobb.. Sen är det bara tid å engagemang som avgör hur länge det tar. Men försök nu sen hitt ett jävla jobb i den här stan då? Näe, därför söker jag jobb i svealandet oxå. Men då blir det väl nå struligheter med att jag bor i sverige å vill läsa kurser på vasa aftis.

Samma visa, samma problem, samma jag. Jag blir så trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar