måndag, mars 16

Bokstavsbarn.

... Idag räcker inte ens ADHD till, utan idag e de nog hela jävla alfabetet.

Sitter å skrattar åt precis allt å ingenting, sitter å rockar som fasen i min stol (Kolla just KAJs koncert i skolparken), heeelt fnissig som jag sku va sådär lätt besprutad, å allmänt upp å nervänd.

Så jävla rastlös så jag vet int vart jag ska ta vägen. Gymmet i morse gick helt ok, nu gäller det att försöka hålla i trådarna då å fortsätta igen. Förbaskade nystart.

Vägde mig oxå i morse, vilket jag inte riktigt vågat göra, då jag varit borta 2 veckor från gymmet, men se, hela 300 grams viktökning, å jag hade byxorna på mig, vilket jag inte brukar ha. Så jag e nöjd som fäääsen! Det betyder att ätandet börjar bli på rätt oxå, visserligen med lite slarv, men det går åt rätt håll.

Sku måst pompp i duschen oxå, å saakeli så mkt som ska göras. Borde kolla vilka kläder man ska ha med sig oxå, härkas va problem jag har. Tänkte försöka få med kameran oxå, å jag ogillar verkligen att resa utan bil, man måste ju lixom släpa på ALLT då.

Kameran, kläder + smink, (högklackat? finkläder?), å surfplattan. Sen kanske nåt tidsfördriv på färjan om man nu lyckas koncentrera sig. Om man nu int ser på netflix då, beroende på hur kontakten är. Hörlurar, icke att förglömma.


HJÄÄÄÄÄÄLP!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar