torsdag, januari 29

Pinterest!

Alltså om int ja gillar Pinterest! Tyvärr står de int när man har joinat pinterest, men de e bra många år sen Jag joinade. Och jag har babblat om det förr, å jag babblar om det igen. Kändes aldrig som pinterest riktigt slog igenom, men nu på senaste månaderna har jag sett flertalet vänner som joinat. Skoj! Jag fullkomligt älskar sidan!

Det varierar lite vad jag pinnar, förut var det rätt mkt "My future home", nu är det ju då mest Fitness Inspo å Crochet & Knitting. Hittar sååå mkt fint å inspirerande! Det roliga med många sociala medier, är att man lägger upp foton för ANDRA. Pinterest, där lägger jag upp FÖR MIG SJÄLV.

Nåja, nog om det.

Det andra som jag är faktiskt lite nöjd över, är träningen. Har varit på gymmet måndag till onsdag, "vilodag" idag torsdag, så bara Zumba, å sen blir det gym i morgon fredag oxå :) Sen får jag se hur jag gör i helgen om jag tar vilodagar eller om jag kör nån av dagarna. Är hur som helst riktigt nöjd att jag kommit igång sådär bra :) Hoppas nu bara det håller i sig :D Men jag har på känn att de nog kommer att göra det, för det är ungefär det enda jag tänker på nu. Och varje kväll "Borde jag fara en gång till?" "-men bara lite cardio?"... Så att jo. Jag vet inte hur "skadligt" de sku vara, men jo, sån är känslan för mig nästan dagligen :S

Vad tror ni? Köra styrke på morgon å cardio på kvällen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar