torsdag, januari 8

Oho

....

Signa up mig för zumba gold nu då, tycker som sagt bara en gång i veckan är lite för lite (även om de nu råka va 2 grejjer på sama dag). Å zumban börjar ikväll tydligen. Nu sku de bara va då pilates och så nån sport till så sku ja va rätt nöjd :D

Kolla nykaabi arbis, di had ju lite flera sporter, innebandy, volleyboll (jag spelade ju faktiskt i tjejlaget i högstadiet, de ni!) å rinkbandy. Rinkbandy, tjaa, vettefasen.. Alltså ja sku gärna stå på skrinnare, men ja tror fortfarande att de int e riktigt bra för mina vrister i det här läget. Speciellt int min svagare vrist, då den kan ge vika sådär bara. Sku behöv träna upp den å lite mindre vikt innan jag ställer mig på skrinnare. LAGOM GA Å STÅPEL PERKELE!

Innebandy däremot sku ju funka rätt bra.. Hmm...

Nej nu ska ja sluta, ja blir ju ruinerad me dehär. Fast nog sku de ju va kul nog! Saakeli. Nåja, int har ja nån kondis för innebandy ändå int, men som sagt, en fysisk aktivitet till i veckan å så nå djupstretch eller pilates (nej jag vill int ha yoga, för ja behöver int den mentala biten, ja somnar bara då, det är rörligheten jag är ut efter) så sku de va riktigt bra.

Nåja, ska fundera på de ett par dagar, fanns nån innebandy i bosund, men de hade börjat redan igår. Visst, anmälningen är öppen ännu, så säkerligen får man hoppa på nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar