måndag, oktober 13

Plan B.

... En sån sku jag behöva komma på. En Plan B för sämre tider på vintern.

Jag kommer inte att säga så möe förrns "alla papper är klara" så att säga, men, lite förändring är på gång. Äntligen!

Så jo, en plan B sku vara riktigt bra... våren, sommarn å en bit in på hösten skulle inte vara några större problem, men som i många brancher är det lite torka (höhö) på vintern..

Så har ni suggestions, så e de bara att slänga fram ;) Sku man va gjord av pengar så sku det ju va studier som man sku satsa på på vintern, men den turen hade jag ändå inte.... Inte den här gången... :/

På bloggsidan verkar det tydligen vara torka för många, flera bloggar som inte uppdaterat på väldigt länge... Lite tråkigt, men jag hör ju själv å ti den kategorin...


Nää, nu får de bli frulle å så ska ja fa å kast mig en stund å snarka lite :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar