onsdag, oktober 1

Häst, häst, häst...

... eller va de ponny?


Haha, nej skämtåsido, ponny hade ingen relevans i rubriken egentligen, utan det syftades på att dagens spenderats i häst-tecken idag. Jag har alltså sett Horse1 hela dagen i princip.

Började med att kolla dom 3 missade avsnitten av SRT (Swedish Riders Trophy), och nu kollar jag första deltävlingen i VW Grand Prix 2014. De sköna med horse1, man kan kolla efteråt om man missat livesändningarna :)) Och jo, jag ser SAMTIDIGT.... Skönt med wide WIDE screen ;)


Helt perfekt! Lär nog aldrig ha mindre skärm än dehär nå fler gånger iaf... Nåja, de va int de det egentligen sku handla om x) 

Jo, dagen har alltså spenderats med fokus på hästar å jag måste faktiskt medge en sak. Även om jag som första häst (nu säger jag första häst) förhoppningsvis köper en 5-10 år, som e  redan riden, så ligger lite tankar på avel. Alltså nångång, bara för att prova på en gång.. Men man får se, kommer nog att sikta på en vuxen häst som första häst, sen kanske man skaffar ett sto till då för avel, eller hur man nu gör. Och jo, lär nog troligen skaffa häst såfort man har en fastanställning... Int har jag nåt att vänta/fundera på. 

Om  en stund ska jag fara i väg ti stallet oxå, tänkt fara på stellamötet ikväll å se va dom säger där. Men först ska ja se lite mera av VW GP :) Hästsport när de e som bäst! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar