tisdag, oktober 7

Bummer...!

... Vad jag har gjort bort mig.

Jag tänkte ja skippar dom 2 kurserna på FutureLearn (Inside Cancer å Heart) eftersom jag hade lite stressigt just den där ena veckan.

Nå, idag kikade jag in på coursera då jag inte hade några pågående kurser nu, för att kolla om det kommer nåt intressant snart. Tänkte kolla FutureLearn oxå, å inser att det inte alls är försent att göra klart dom 2 andra kurserna, även om dom är på sista veckan! Jag trodde således att när det böt till ny vecka på kursen, så kunde man inte längre göra föregående vecka...

Så, den här veckan nudå ska ja klara av 2 kurser och 3 veckors material per kurs. Hehe.. he..... he....

På tal om det så fick jag även mitt andra intyg nyligen, inte lika bra som i Clinical Terminology, där jag fick 100%, men helt nöjd ändå med tanke på ämnet ;) (Cellbiologi på engelska) 95,7% så inte helt illa! :) Riktigt nöjd är jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar