fredag, september 5

Tjohoo!

Gissa hur glad jag blev igår då jag hade fått ett mess på telefonen om min e-mail adress (som jag tydligen hade skrivit fel i anmälningsblanketten), och det även stod att det är för "välkomstbrevet"?!

20 minuter senare hade jag fått mail...

Hej!
Vi har glädjen att meddela dig att du har blivit antagen till Etappvis till sjukskötare. 

Äääähk! xD

Dock är inte allt "på raden" ännu, nu gäller det att jag får reda på när jag får mina sp per kurs, å sen planerar ihop så jag inte övergår 5sp/månad. För annars blir TE-byrån knäro. Så vill det riktigt jävlas så får ja ju skita i hela idén...  Så riktigt än vågar jag inte hoppa å jubla. Men jag ska fara på infotillfället först åtminstone, som är nästa vecka, så då lär ja ju få veta mera, å eventuellt boka in tid med nån studiehandledare/kurskoordinator då.

De här var det jag nämnt tidigare :) Så nu gäller det då, igen en gång, att TE-byrån int lägger krokben för mig. Dom e ju väldigt duktiga på det. Lustigt nog är det tackvare dom jag fortfarande är arbetslös. Hade jag fått som jag velat hade jag inte varit arbetslös numera. Men men...

Nu ska jag se på 112 - På liv å död :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar