fredag, augusti 8

Pensionärsliv...

... Ja herregud ändå...

Jag har haft sjuk rygg ett par dagar när ja vaknar, det ställde lite myror i huvu på mig, då ja int brukar få sjuk rygg om ja int sover 13h+... Å de har ja inte gjort..  Morsan sa att jag får väl fara efter ny bäddmadrass då, men näää...

Men dehär lilla dåkelskåpe kom på i morse (t.o.m före kaffe!) på att det finns ett annat samband oxå... Att smärtor på diverse olika ställen i kroppen börjar samtidigt.. Ja, de tar ju några dagar innan man kommer på att det kanske beror på samma sak oxå..!

Så jo, dehär att jag har vaknat med (främre) sjuka fotsulor (!!) kanske har nå samband med sjuk rygg...

Nu är de alltså vristerna, främre fotsulorna, å ryggen(/höften) som krånglar när man ska på pisseriet på morgoen å försöka kämpa sig ner för 4-5 trappsteg.

VAR E MIN ROLLATOR?! VA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar