torsdag, juli 31

Tusen idéer...

.... Hade jag igår. Idag kommer jag inte ihåg nån av dom. Alltså grejs jag kunde skriva om. Grejt. Nåja, det händer alltid, sådär var det redan på gamla bloggens tid, man kom på nåt smart när man var på jobb, å sen hade man totalt glömt det när man väl var hemma.

Har en Awkward period nu, alltså serien Awkward. Blir helt besatt varje gång ja börjar se den serien. Såg att halva 4e säsongen har kommit ut nu, så den är på väg till mig - tack tack!

Blev lite frustrerad över Netflix igår, överlag har jag varit positiv till det, men igår kom droppen som fick bägaren att rinna över. Alltså att jag högt erkände att jag var lite irriterad på NF. För det första är det massor me serier som inte finns... För det andra, tex just Awkward serien, första säsongen finns på NF. 3e säsongen visas på tv3play .... Samma sak med Bones... 7e säsongen finns där, å tror 10e säsongen ska börja i USA snart, de betyder att 8e eller 9e går på tvn.

Det är lite lustigt att gratissidor är snabbare än en betalsida som förmodligen betalar lön åt sina anställda, å dessutom troligen har betydligt fler anställda.

Jag är såndär rastlös jäkel, så ofta väntar jag på att hela eller halva säsongen finns ute innan jag börjar ny säsong. Blir för irriterad om man ska vänta på avsnitt efter avsnitt. På tal om det, så sku de nog få komma säsong 3 av Orange is the new black. Grymt skön serie det, å säsong 2 sluta på ett sånt fantastiskt sätt :D

Nåja, för att int bara skälla på NF så måst dom få lite positiv feedback oxå, det att NF håller reda på hur mkt av varje film/serie man sett är ju bara fantastiskt, jag behöver inte kämpa me att komma ihåg det själv! Toppen..! Däremot "Min Lista" vet jag inte riktigt vad är till för, sku gärna vilja ha flera listor. En "Har sett" och en "Vill se". Just nu har jag allt huller om buller på "Min lista".

Nåja, nu ska jag fortsätta med season finale av Awkward så ja får börja se nya säsongen..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar