torsdag, juli 17

Throwback Thursday

..... Var ju å kliade KOllegorna bakom öronen i morse oxå, å förstås efter en stund var det dags att sova lite. Å tusan va trevlig dröm ja hade... Drömde om mitt ex! (alltså helt utan att var ironisk alltså!) ... Drömde att vi hadd blivi tisammans igen... Var inget långvarigt förhållande då när det begav sig, men mkt trevlig typ, tycker jag än idag.. :)

Lustigt nog är de inte många av mina dagens polare som har träffat nå av mina bfs, endera har man haft dom på Åland, som Herr Andersson, HK, Skitstöveln eller så är det så hiiimla längesen x)

Här e iaf ett bildbevis :P Alla foton e tagna me N95an (åtminstone dom nedre), riktigt bra kvalité för att va på den tiden!





Nåja, jag vet nog varför jag drömde om honom... Han var omskriven i min gamla blogg eftersom vi även hade tidvis jobbat på samma ställe, så det är inte så konstigt :) Som sagt, mkt bra karl de där! :)

Om vi fortsätter lite på throwback thursday, så kan de även se ut såhär...


Jag tror det här var en söndag dag, morgon eller nåt. För dom "gipsa för säkerhetsskull"... på Månda moron ringd sen röntgenläkarn å sa "hej höödo, int hadd du alls nå benbrott så du får koma hit så tar vi bort gipse"... Grejt...! Under de nästan hela dygnet ja hade de där hade jag hunnit svära ett par gånger... !

Jepp jepp, ska ta å njuta en stund till av drömmen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar