onsdag, juli 9

Mkt foto...

.. på tapeten nu igen!

Var igår å fota tanja lite, jag e iofs ganska missnöjd med fotona, men det fanns en del bra. Tanja var väl nöjd iallafall med några. Men hur som helst så ska vi nog fara å fota en gång till, de va ju en ny grej för mig å fota det här, nytt å tänka på, bla att justera fokuseringspunkterna... De va de som failade lite på vissa, Stures huvud va skarpt å sen tanja va suddig... :S Mina två största favoriter ids ja inte visa, för ja låter tanja behålla ensamrätten på dom :P Dehär va dock en av mina favoriter bland dom "mindre bra" om man säger så xD




På kvällen var jag även å fota på FG-cuppen, dock hade ja failat lite. Batteriet hade visat fullt å ja litade på det, men när ja kom fram så visade det nästan tomt, så ja visste inte hur länge det skulle hålla :S Batteriet håller annars en halv evighet å lite till, så man blir ju lite bortskämd..! Det är btw oxå så otroligt roligt att vara på FG-cuppen, bra ordnade tävlingar å så otroligt duktiga flickor å ponnisar..! Sådär ska stämningen vara på en tävling..! 

Men fick ett riktigt guldkorn där oxå, som ja t.o.m själv sa "Oho!" när jag såg det....



Men det som kanske är roligast av allt, är att alla blev så glada över fotona... Sån otrolig positiv feedback har jag fått, å folk har varit så nöjda..! 

Sen fick jag så otroligt roliga foton på Lollo & Belle... 




Dom här två brevid varann, hahaha  :'D De bästa är att båda ser bra ut på första bilden, å båda grimaserar på andra bilden :D Teamwork? ;D 

Det var dessutom ett par som ville köpa foton å förstora upp, så jag ska nog justera kvalitén lite till nästa gång... Har på normalkvalité å sådär relativt stora, 1536x2304, men vet att det går att höja upp kvalitén å storleken ytterligare...! Å minneskortet e ju stort (me dom  här inställningarna får jag 13k foton), enda som blir problematiskt är om man vill maila dom :P Men jag har ju både onedrive å kuvat att dela ut bilder genom...! 

Nu ska ja avnjuta lite Horse1 och dressyr SM på Ericsbergs Slott! :D Var ju dit för ett par år sen å kollade Lag-SM, så det blir väl lite nostalgi att se sändningar därifrån! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar