onsdag, juli 23

Dilemma...

.... Vilken serie ska ja se på?!

Har plötsligt alldeles för mkt att välja på, å alldeles för lite tid. Började med nå Coursera-kurser idag igen, den ena var nog lite knepig, får se om jag un-enrollar den eller om ja försöker mig på den ändå. Så jag tänkte jag sku se lite House för att få lite hjälp på traven. Int för att jag tror det egentligen kommer att hjälpa men..

Den kursen var Exercise Physiology: Understanding the athlete within. Lite knepig nog, insåg att mina muskellära-kunskaper hade rostat lite... Nåja har ju min Rörelseorganens Anatomi, på svenska visserligen... men..

Den andra kursen jag enrollade var Clinical terminology och såhär bra gick det på första quizzen...


Men jag gjorde inte Signature Track, kostar ju en slant, sån slant som jag inte har just nu...

Såg redan för ett tag oxå att Lunds Uni är första svenska uni som gått med nu, så förhoppningsvis har vi Ume Uni där snart oxå...!

Sku gärna fortsätta idag ännu lite till, men då jag e så hiiiiimla trött. Konstaterade dock att de gick å köra kurserna via appen deras = jag kan sitta ute å njuta av vädret medans man pluggar lite.

Nä, nu blir det snarklådan. Ny dag i moron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar