söndag, juni 1

Sköna söndag..

.... Så skön dag idag, men man har ju inte riktigt sovit ut ordentligt ännu... :/ Funderar på att fara å se på träningar ikväll oxå, å kanske fota lite... om ja nu int e för trött that is.

Han som hade hört av sig  i fredags, hade tydligen varit i jeppis. Bwaah, de kunde han inte kläcka ur sig då, så sku man kanske ha kuna råkas?! Int så ofta som han kommer ti jeppis heller.... börjar väl bli  några år sen vi faktiskt träffades å inte bara hördes via telefon å nätet... nåja, å andra sidan bor jag i samma stad som många vänner, som jag int sett på säkert 5-6 år eller så... lustigt hur de kan bli så, trots att man bor i samma stad... Hade faktiskt för ett tag sen funderat på att höra av mig åt en som jag inte sett på ja... härkas många år iaf. Vi var ganska tajta polare tills han träffade sin tjej. Sen blev det bara mindre å mindre.. förståerligt... 

Sofia är ett sånt exempel som bor i samma stad och vi hade inte råkats på hur länge seom helst, men vi tog ju faktiskt tag i saken å träffades :D Tummen upp för det! Sofia har jag oxå känt sen dagisåldern ungefär :) 

Och på tal om vänner, så tänkte jag faktiskt skriva lite om Marie! Vet int hur ja kom å tänka på de ida, men vi har nog hängt bra många år. Lärde känna henne via stallet, typ då ja va 17 år å jobba där (enligt henne då, de här minns ju int jag nå), så hon borde ha varit kanske...? 13-14?.. Jag vet inte sen i vilket skede vi började umgås, men sen dess har vi nog hängt mer eller mindre. De finns aktivare perioder å de finns perioder då vi knappt hörs, men... de bara e så. 

Dessutom är de nå udda vänskap vi har (åtminstone tycker jag de) hehe, kanske e de för att ja vet att hon klarar sig själv? Kanske e de för att ja vet att marie int tar på näsan för nå? Ja-a, de e lite lustigt, å som sagt, vet int hur ja kom å tänka på de idag :D

Nee om ja sku ta å dra på mig nå varmare kläder nu å dra ti stallet (så ja int somnar) :) Kanske efter en knippe morötter om dom har nå bra vid Sale, men dom har varit så äckliga på senare tid... :S 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar