torsdag, juni 5

Lite småkyligt...

... Tror nog det blir långfjallingar på idag ;) Som en på ircen sa... "-Du trollar nu va?"... En aningens jo ;) 27,5 grader och klockan är inte ens 10. Så KOM IHÅG VATTENFLASKAN IDAG!!! (och alla andra dagar, men de e jag själv så dåligt på, så jag kan inte vara nån moraltant när det gäller alla dagar..)

Sitter å funtsar på att lägg upp nån bild på fotosidan igen, men då folk e så dåliga på att ge kritik där. Man kan alltså ladda upp bilder i olika kritik-pooler, för att man ska kunna utvecklas som fotograf, men sen 1maj har jag lagt upp 3 bilder och fått kritik på 1. Så de e ju lite slött. Brukar lägga dom i Bildkritik - Mjukstart, e på sådär (nästan) lagom nivå för mig. Som vanligt tycker jag ju alla andra är sååååå mkt bättre än mig, å jag har inget där å göra höhö ;) Fast dom har ingen lägre nivå än den.

Ska å fota tanja idag oxå, men de e ju aningens varmt... bäst sku ju va å ta de typ 10-11 tiden ikväll ;D

Satt å titta på lite foton igår igen :) Här kommer lite blandade bilder... !










Problemet när ja tittar på mina foton är att jag börjar se för mkt på ekipaget, å slutar se på fotot i sig... De e ju lite knepigt x) Dessutom sku 90% av fotona vara SÅ mkt bättre om jag sku klipp till dom lite, men då ja e så laaat. Å har så jobbig dator när det gäller sånt. Plus att jag vet int hur jag ska klipp till dom proportionerligt, vet bara hur man förminskar bilden proportionerligt. Bilden på shettisen är tillklippt, bilden på tanja (den under) är inte klippt. Ni ser ju skillnaden på storleken.. Sku va perfa me såndär verktyg som insta har när man laddar upp en bild (som man har på enheten, istället för att ta ett foto), så kan man beskära bilden enligt en viss storlek. Typ nå sånt sku ja vila ha/kunna göra å, och det går säääkerligen, bara jag som int vet hur man gör x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar