torsdag, juni 26

Leidon...

.... Jag har riktigt leidon. Iofs tror jag att jag vet va de e som spökar, men int kommer man ifrån det ändå.

Dessutom sku ja måst börj ta å koll me sjukhuse när jag ska få min kallelse. Det slog mig häromdan att jag hoppas fan int dom väntar på mina blodtrycksmätningar, för ja tänker fanimej int börj äta nå blodtrycksmedicin. De där e lite som att äta värkmedicin, en temporär lösning på ett problem. Istället för att ta reda på varför jag har högt blodtryck (som jag nog VET), så kanske man ska ta å dra å lite andra trådar istället. Konstigt nog är det en å samma sjukdom som orsakar ledstelhet, trötthet, svullna leder, mensbortfall, högt blodtryck... osv osv osv...

Nå hur som helst så börjar de nog som bli lite sådär dags ti börj få nå läkartid. Och jag borde leta fram mina tidigare blodprovsresultat.. De e ett som  jag har lite på villovägar :S

Sitter med blodprovsvaren framför mig, där jag i Sverige sku ha fått medicin. Provena e tagna 23.10.2012, å vad har hänt sen dess? Int ett piss... Så jo, kanske ja sku ta å ring å höra hur länge ja ska vänta ännu...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar