lördag, juni 7

Lastbilar är inte min grej...

.... att fota!

Nej verkligen inte, visste int hur jag sku vända å vrida, vilket objektiv, varifrån, när, hur å varför... *ruskar på huvu*... Nej, det ska nog vara action för att jag ska lyckas, fanns en trial show där oxå, å betydligt bättre. 

Försökte bildgoogla på "fotografera lastbilar" i morse, men inte fick jag fram nåt vettigt svar. Sen på vanliga sök, men inte fick jag riktigt nå vettiga tips där heller. Det är riktigt jobbigt med sol å blänkade lastbilar om jag ska var ärlig. Men det hade jag nog förväntat mig å, så de här va nog lite på prövning.. 

Blev lite abrupt avbruten i mitt bloggande, då paps ringd å sa vi sku ti brosan på kaffe. Så nu fick man lite nya foton på bröderna fluff oxå. Fast jäklar de va lite svårt ti hinn me nu, di börj bli så pass stora så de e som full fart hela tiden..! 

Huvudvärk from hell, vet inte om de beror på ett eventuellt lågtryck, saltbrist, vätskebrist... eller va tusan de beror på. Kaffebrist e de int, för härkas om ja inte har sörplat kaffe idag.. 

Nåja, här får ni lite smakprov åtminstone... 


Kenworth



Dom flesta bilarna stod så tätt packade så det här var en av dom få där man fick nåt annat än fronten




Nicke Aldén ha vari å backa me volvo...



Synd på flaggan där på vänstra sidan som flaxa till precis ja knäppt av, stör riktigt myki.. 



Joa Hindrén 


Magnus Hansén är inte rädd om familjelyckan...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar