lördag, juni 14

American Car Meeting..

...@ Juthbacka.

Jepp, dags för Road Rockets årliga utställning, stooora utställning. Vet inte riktigt hur många bilar som kommer numera, men det var stort då redan för några år sen då jag var... Riktigt bra meeting måste jag säga.

Är lite i valet å kvalet om jag ska åka å fota, e ju lite halvslö om man säger så.. Men nog sku det vara en rolig utmaning nog, torde vara lite enklare än å fota lastbilarna...! De e de där när man sen slutar orka sätt sig ner på huk å fota, som de börjar bli lite sämre foton. Bilar ska nog nästan fotas på huk, annars blir de int bra... tycker jag då..




Burnouten sku börja kl 17, å de e väl kanske den som e roligast att fota... ! Sålänge man står framför det brända gummit...

Jaja, får se om ja orkar, nog sku de va kul å kanske ja sku piggna till lite... ! Var vaken så länge igår då ja bara måsta se sista avsnittet av band of brothers, å sen vakna jag relativt tidigt idag... *gääääääsp* ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar