torsdag, maj 29

Wait, whaaat?

Den där känslan då du inser nånting.


Och det gjorde jag just. Jag har aldrig tänkt på det men det finns 2 saker jag e väldigt kräsen på när det gäller karlars utseende. Som jag tittar på först om jag ens ska säga hej åt dom. Eller visst, jag kan säga hej, men inser jag att det är "fel", så går dom bort. Snackar vi ytlighet eller vadå?! (... å andra sidan, jag har aldrig förnekat att jag är ytlig.... !)

Händerna är en sak som jag e väldigt krantto med, men det har jag nog reflekterat över rätt länge, men aldrig egentligen tänkt på att jag e kräsen. Men.... det som jag inte reflekterat över är ... NÄSAN!

Att jag tittar på ansiktsformen på en karl, det visste jag nog, det hör till manlighetsgraden. Och jag vill ju ha mkt manlighet... Men näsan! Jag blev å fundera på det här (jo, jag kolla faktiskt på en bild, där jag konstaterade att människans näsa var perfekt...)....

Jag hade aldrig reflekterat över min näsa förrns jag gick i lantis å sa åt linda "helvete va jag har kall näsa", å linda sa "Hur kan du frysa om näsan som har sån liten näsa..!"... Sen dess har jag helt enkelt gillat min näsa, men jag har inte insett det förrns just nu... (folk brukar ju fråga vad man är mest nöjd över me sin kropp, å jag har nog aldrig svarat näsan...). Men jag HAR en jäkligt perfekt näsa. Nu kommer alla att glo på min näsa bara för det hahaha.

Men det här kanske har gjort att det är något ja kollar på hos karlar oxå?! I dunno? Jaja, det här var en liten lustigt grej jag råkade inse för en liten stund sen :) Sku va rätt intressant å höra ett psykologi-svar på det här. Det är alltså inte så att "oj vilken sexig näsa" eller nåt sånt, den måst bara vara perfekt. :]

Inte undra på att jag är singel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar