lördag, maj 17

Tack å adjö.

... Jag går å dör nu!

2700 foton och det finns inte en kroppsdel som inte är sjuk. Jag ska linimenta mig här senare, å t.o.m fingrarna kommer jag att få linimenta.. ! Sand överallt trots att jag sköljde av ansiktet å armarna, men man känner att man har blivit sandblästrad idag.

Håller på tittar igenom fotona nu, men kommer inte att orka göra nåt destomer med dom. Får se om jag ens orkar lägga in nå hit. Inga wow-foton än sålänge, men det kanske kommer. De e lite knepigt, solen är på sån sida, så man hela tiden (nästan) har en rörig bakgrund, å det suger lite. Vid vissa tillfällen kunde jag nog ha valt annan plats, men när det gick på 2 banor hela tiden, så var det nog begränsat var man kunde stå.

Efter att nästan ha gått igenom hälften så kom jag till ett foto som jag höjde på ögonbrynen åt...!



Visst finns de myki bilder där hästarna går fint å så, men int foton som jag e nöjd med. Sen e ju frågan vem som ska va mest nöjd, mottagaren eller leverantören?! Det kanske handlar om att skapa efterfrågan hos mottagaren. Men jag vill ju fortfarande ha den där känslan ur varje foto... 


Det här va ju lite gulligt foto på Rilla oxå. Söta lilla Rilla. Både hanna å rilla var megaduktiga!

Såg en stackars ryttare som ridit me tungan ute hela programmet (på tal om tunga). Måste ha varit lagom trevligt å torrt efteråt, med tanke på sandstormen vi haft idag. Men nog måste jag medge att man blir lite tävlingssugen när man ser alla duktiga ekipage nog. Meen... Det lär inte hända för mig.. 




Det här är egentligen rätt rosett på fel häst. Det var Jenni Rintala & Marjami som fick rosetten, men Jenni hade redan bytt häst till Erih.



Oj då alla foton sku va lika bra som dehär... ! Fokuserad ryttare. När jag bläddrar igenom fotona så letar jag efter en känsla, jag bläddrar rätt snabbt, och iom det så får jag den där äkta känslan då jag kommer till ett foto jag gillar. Jag funderar int på det nå. 



Det här fotot la jag in som ett smakprov åt Linda (klicka på bilden för större). HELVITTI va Big Mac e snygg här! Fototekniskt... Tjaa.. 




När jag kom ti dehär foto blev min reaktion "Oho!". Dessutom e Rilla så söt så man sku ju kuna äta upp henne! 



Av alla foton så har det här varit mina absoluta favoriter..! Kanske hittar man flera efter närmare granskning, men sådär första kollen så är dessa favoriterna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar