måndag, maj 12

Starstruck...!

... Och den här gången gäller det faktiskt inte Faxi ;)

Jag e nog den mest hopplösa person när det gäller att bli starstruck...! Och idag blev ja rejält starstruck när jag såg min twitter..!

Om jag ska vara ärlig så är Henrik Fexeus en av mina gudar, den andra är Tracey Cox. Jag höll faktiskt på blogga om tv-serien kärlekskoden som är riktigt intressant! Alltså ett dejtingprogram jo, men baserat på vetenskapliga saker. Riktigt förbannat intressant.. Men det inlägget blev aldrig publicerat..

Och jag trodde nog aldrig i livet att Fexeus skulle läsa vad som tweetades, eller ja, kanske man gör det, ja vet inte... å än mindre svara! :-o


Så jepp. Nu kommer jag att vara malligaste i världen. :]

2 kommentarer:

  1. Men ååååh vad kul haha! :D Jag minnsnär Kenza gillade en av mina Instagram-bilder... Hon är min GUD. Den känslan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen precis! Jag blev plötslitg en liten 13årig tjej med 2 flätor som skrek å tjoade av lycka! .... Tills en kompis sa att han hade haft en lång mailcorrespondens med Fexeus för ett år sen... Bwah..!

      Radera