söndag, maj 11

Prestationsångest....

.... TACK NU BARA! ;)

Jag fick förfrågan om dom kunde lägga mitt namn i programbladet å ifall jag sku ta foton. Jag fick lätt prestationsångest... ! Så nu, kära vänner, BEHÖVER JAG ER HJÄLP! ... Om ni vill bli fotade under veckan, så hojta till åt mig - JAG BEHÖVER ÖVA!! Helst förstås ridbilder då, eftersom det är det som blir aktuellt inkommande helg. Förutom en del sjukhusspring å lite annat, så har jag i princip möjlighet när som helst. Jag behöver det helt seriöst! Jag skojjar inte! Bilderna får ni utan watermark efteråt, kan hända att jag lägger upp nå bild endera på bloggen eller på kuvat.fi, men huvudsaken är att jag får öva.. !

Sen var jag tvungen att riktigt börja granska mina foton från vasa-helgen. Här är dom som enligt mig är dom absolut bästa. Nu är det kanske inte ekipaget som är supersnyggt på alla bilder, utan mera helheten.. Nåja, en action-bild tror ja att kom med. För mig ska en bild säga mig något. Den ska förmedla nånting. Hade lagt upp en bild på fotosidan.se som jag döpte till "En stillsam minut", som jag fick en kommentar som var samma åsikt som jag hade. Jag fullkomligt älskar den bilden. Och åh herregud, enligt fotosidan blev jag medlem 2005, å då vet ja att Suss hade länge tjatat på mig att ja sku gå med å lägg upp bilder. Det betyder att jag från å till har -håll i er- hållit på i 10 år! ... Som om det sku märkas?!

Nåja, här kommer mina absoluta favoriter från vasa-helgen. En bild e ja lite grinig över, för att den e så sablans på sniskan. På vissa foton funkar det, på vissa int. Jennis å Nickes ökning, där funkar de int, men momentet i sig blev bra. Det finns vissa riktigt småa saker jag stör mig på nån av bilderna, nån nosgrimma som är lite sned (hint hint), nån person jag sku vilja sudda bort, nån bokstav som trillat osv... men i det stora hela är jag rätt nöjd med dessa bilder. Vissa bilder är bättre förstorade...!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar