onsdag, maj 21

Lustigt fenomen...

Ligger i sängen å bloggar från plattan, så ni får ju ursäkta diverse stavfel.... 2-fingerssystemet e inte riktigt min vän... :]

Fick mail från en person som inte hör till vår hemmaförening som ville köpa foton, å dessutom skrivit att det var fina foton.... (och kan ni tänka er, JAG SKREV MAIL PÅ FINSKA... nåja, den kommer ju tibax vartefter, men man märker nog hur fort man glömmer). Nå anyhow, jag måsta gå in på kuvat å kolla igen... nog ser dom ju bättre ut när man bara har en samling bra foton å int alla foton. Jag var t.o.m tvungen att kolla in på dom sämre bilderna, alltså där solen var på fel ställe, sandstormarna drog förbi osv... men för att fota två klasser hade jag inte så mkt alternativ heller där jag kunde stå.

Egentligen borde jag ha laptop med mig, så man hinner korrigera fel innan tävlingsdan e slut... menmin laptop saknar skärm (eller den e där, men svart), å morsans el farsans miniläppare får jag nervfel på....  nåja, kanske sku vara värt ett försök, paps har ju ändå mokkula ti sin läppare, så kansne man sku kun ta me den nästa gång...

Jaja, blev lite snabb kvällsfundering dehär nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar