tisdag, maj 13

Irriterad på foton...

...Ja det är jag.

Var ikväll å träna lite på Elins hoppträningar. Alltså ja träna int hoppning, utan ja träna på ti fota. Men jag är lite besviken...! Det jag främst försökte fokusera på var att få objektet i mitten av bilden å att lite mera se helheten, runtomkring osv. Visst, jag fick några guldkorn (speciellt ett som jag kallar "Flygarebilden", men det var nog inte ur fototeknisk synvikel) men sen många dåliga. Riktigt dåliga. Alltså suddiga!

Alltså onödigt suddiga! Slarvigt suddiga! Bwaah! Men på det hela är jag väl rätt nöjd ändå, men nej, jag kan inte komma över riktigt att det blev så många såndära. Ni ser, nu börjar jag redan lägga för höga krav på mig själv... Jag tittar med mer å mer kritiska ögon på fotona... Uscha..! Dessutom är dom inte alls likabra andra gången man tittar på dom... !


Den här e väl helt okej..




Den här var rätt fin, men man kunde ju ha skippat björken...




Helt okej, men ja tycker det känns fel när hindre är så på sidan.. Tar man bort hindret är ju ekipaget i mitten, men de stör mig ändå...




Lite samma här, men åt andra sidan. Gillar dock det här bättre än föregående.



Inte kanske sådär mega bra, men gillar bilden i sig! Sällan "bakifrån"-foton blir riktigt bra, men dehär blev en bra bild!



Här stör de ju mig bara att plankorna va sneda just då... Annars hade de väl varit en rätt okej bild..



Flygarebilden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar