onsdag, maj 14

Höh...?

Jag vet inte riktigt hur jag hamnade på det här, men fick lite uppdrag inför träningarna å tävlingarna! Iofs, är det på ett sätt bra, för det känns som att jag inte bidrar då jag inte är funktionär på tävlingarna, utan fotar istället.... Eller Funktionera som jag brukar säga ;)

Nina A kom igår å fråga om jag kunde lana både övre å nedre plan inför tävlingarna, så ja svara visst, det fixar jag. De roliga är att jag har inte kört 4hjuling, så de enda jag vet är att den ska dras igång, å det gick bra med min axel sist jag försökte. Sen är den inte heller automatväxlad, så de kan bli lite intressant. Det enda som talar till min fördel är väl att jag har erfarenhet av maskiner med redskap :P

Jag skulle oxå använda bilen till å köra dressyrstaketen från ridhuset till plan, vilket är rätt skönt, så mkt enklare då. Ska se om jag t.o.m sku fråga paps om jag sku få ta slääpon. Då sku man få betydligt mer å rymmas, men risken är att vi har nåt på slääpon alternativt, den är hos brosan. Jag sku gärna ta slääpon, för då sku jag få lite backningsövningar tillika för det framtida B96/BE kortet jag nångång ska ta.

Nå hur som helst så kom några andra å fråga om jag kunde lana plan inför Jenni-träningarna på torsdag, å iom det så blir staketen utkörda redan för träningarna. Så det är lite mkt på G nu :D Dessutom allt sjukhusspring. Idag ringer kirurgen om provsvaret från UL:n å på fredag är det horrordag, oäten, blodprov x2, + lungröntgen + UL av buken. FIFAN! Åh jag hatar det där kladdet från UL...!

Okänt antal timmar senare:

Kir ringde, allt var ok! Tjoho! Hon tyckte att vi inte behöver följa upp det här mera nu, så de va skönt :) Nu ska man bara hoppas på att ömheten försvinner å att man så småningom återfår känslan :) Iofs, jag har inte nån känsla ännu från första op-stället, så de e väl rätt tvivelaktigt att ja sku få nån känsla tibax här heller.

Funderar hårt på att fa ti stalle å drick en kaffe eller 3, sku ändå måst via fpa me nå papper. Jo, jag lämnar in dom efter kl 16, för dom får "tidigast inlämnas 15.5"... :D Så då lämnar ja in dom ikväll, så e dom färdigt där i mön ;)

Jepp jepp, ska väl börja söka mig iväg så småningom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar