onsdag, maj 21

Glad...!

.... Om jag inte blir sjuk nu, så kan jag fan motstå allt... (iofs inte det jag syftar på med rubriken)... Bar upp min luftvärmepump igår, såndär flyttbar, så nu har den flåsat på ena sidan sängen å en fläkt på andra sidan sängen ;) Men jag har haft 15 grader i sovrummet, så det är tacksamt!

Det är så många kaverin som sagt att jag borde ta betalt för fotona, jag var lite tveksam eftersom jag inte varit riktigt nöjd, men jag kom fram till att jag har int nåt att förlora på det, å länken la jag upp igår, å idag hade jag redan beställning! Oj va glad jag blir! :D

Det är nu de e riktigt surt att det inte är så aktivt på tävlingsfronten framöver, om man inte tänker resa land å rike runt. På regionsdressyren är det bara i ylistaro till, sen är det tävlingar först i juli :( På hoppningen var det ett par i juni, å sen i mitten av juli i kokkola. Dom tävlingarna, både dressyr å hoppning ser jag fram emot, åtminstone då jag har brukat vara så har det varit mkt folk på dom tävlingarna..! Sen om jag åker me J&F till haukipudas eller nånstans norrut, så brukar de vara många ekipage oxå.

Såg nu att soklotpokalen är 24e och 25e, både dressyr å hoppning, det kanske jag borde fara på?! Hoppningen var ju ända upp till 90/100 cm..! Jag tror bannemig jag ska sikta in mig på det, kanske jag kan lyckas dra anna med mig?! (Hon kommer ju heeeeem!.. jag vet int om hon kommer idag, eller far idag... aaanyhow!)

Tror de blir lite klippa hund idag, å sen slappa i solen! Stallet ikväll eventuellt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar