torsdag, maj 1

Besviken på foton...

BLÄ!

Totalt 716 foton. Och långt ifrån många blev bra = jag e grymt besviken. Nåja, jag tror int jag har fotat på typ 3 år, å ännu längre sen jag försökte fota helt seriöst.. ! Men en lite besvikelse var det nog. Det jag dock konstaterade när jag bladade igenom foton, är att jag gillar dom där mellan-hindren fotona betydligt mer, än själva språnget. Jag vill se fokuserade å taggade ryttare å hästar. Fast jag förstår ju att ägarna själva kanske hellre ser ett språng.. Bilderna e suddiga, vinda, sneda, på sidan... å ja... allt utom bra... Nåja, ni ska få smakprov.

Och jag förväntar mig att ingen stjäl bilderna direkt från bloggen, vill man ha bilder så kan man slänga iväg ett PM åt mig på Facebook eller så skickar man ett mail till minbluzz at hotmail.com. Och som tack för detta, å som tack för att jag inte har vattenstämpel på fotona, så vill jag gärna att man skriver vem som tagit fotona om dom laddas upp på fb eller bloggar.  


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar